27 Temmuz 2016 Çarşamba

Duvar iç yalıtımı

Duvar iç yalıtımı

Esasında işin doğrusu binayı dıştan mantolamaktır. Dışa bakan duvarlar ile tüm tavan yalıtıldı. Yalıtım işlemi önemli bir izolasyon sağladı. Bu uygulama için farklı teknik uygulama modelleri bulunmaktadır. Bunlar duvar üstüne ve altına olmak üzere ikiye ayrılmaktadır.


Her ikisinde etkilidir fakat duvar altına yapılan ses yalıtımında kullanılan süngerler daha kalın ve etkilidir. Duvarların iç kısmına ses yalıtımı yaparken bondex isimli sünger çeşidi kullanılmaktadır. Hayatımızı geçirdiğimiz yaşam alanlarımızda, binalarımız ve çevremizi istenmeyen hoş olmayan seslerden gürültünün zararlarından korumak için doğru ve etkili hatta en etkili duvar ses yalıtım malzemeleri ile yalıtılarak yapılan uygulamalara kısaca duvar ses.


Duvarlarda ısı köprüleri oluşturur ve tam ısı yalıtımı sağlayamaz. Binanın dış duvarlar korunmadığı için , dış cephede oluşabilecek çatlaklar yapı elemanlarının ıslanmasına sebep olur. Su sızıntısının zamanla iç yüzeye kadar ulaşması durumunda küf, mantar, boya dökülmesi ve benzeri hasarlara neden olur.


Polimer modifiye bitüm kauçuk esaslı ürünler ve bitüm-poliüretan esaslı ürünler ile dışarıdan bohçalama yöntemiyle yapılacak bir su yalıtım uygulaması tüm bu olumsuzlukların önlenmesini sağlar. Uygulama zamanla ısı köpükleri oluşturur bu da tam ısı yalıtımı sağlamamasına sebep olur. Dış duvarlar da yalıtım olmadığı için dış cephe de oluşan çatlaklar sonucu yapı malzemelerinin ıslanmasına sebep olabilir. Bu durum zamanla iç cephede küf, mantar, boya dökülmesi gibi hasarlara neden olabilir.


Yaşam ve çalışma alanlarımızı oluşturan tüm binaların iç duvar ve tavanlarında kullanılır. Ayrıca bodrum kat döşemelerinde de kullanılır. RÜNLER VE TEKNİK ÖZELLİKLER Açıklamalar, özellikler ve ürünler.


Izobozz binalarda ısı ve ses yalıtımını aynı anda sağlayan iğneli dokuma polyester elyaf keçedir. Duvarlar arası ses yalıtım uygulaması yapabilmek için sesi yüksek ölçüde kesen ses yalıtım malzemeleri tercih edilmelidir. Ses izolasyonu için köpük, tuğla, strafor gibi malzemeler kullanmaya kalkmayın bunların ses izolasyonları oldukça düşüktür.


Duvarda ve döşemede ses yalıtımı için kullanılan yalıtım malzemeleri genellikle aynı malzemeler olup duvarda kullanılan malzemeler mahallin amacına göre değişiklik gösterebilmektedir. Bu gibi durumlarda ortak duvar ses yalıtımı yapılmaktadır. Isı izolasyonu sağlayan yalıtım malzemeleri birbirinden farklı olarak, hem çatı, zemin, dış cephe yalıtımı gibi binaların ana inşaat alanlarında hem de parke altı, kapı, pervaz olukları, duvar , havalandırma ve pencere gibi iç yapı bölümlerinde kullanılır. Bölgeye göre yalıtım için tavsiye edilen yalıtım malzemesi doğru belirlenmelidir.


Duvar iç yalıtımı

Duvar ve tavanlarda nem ve küf oluşumunu engeller. Geç tutuşurluk ve yanmazlık özelliği vardır. Komşu duvarlardan gelen sesleri engellemek için ortak duvar ses yalıtımı yapılır. Hazır binalarda ve inşaat halindeki binalarda yapılan ses yalıtım uygulamaları farklıdır. Duvar ses izolasyon yalıtım çözümlerimiz : Duvar ses yalıtımı çözümlerinin en çok ihtiyaç duyulan alanları, binalarda ortak kullanılan duvarlar olup buralar için ses yalıtım süngerleri ve kauçuk epdm ağır ses bariyerleri çözümlerimiz vardır.


Bununla birlikte iç duvar yalıtımı da bazı riskler barındırır. Ancak işinin ehli bir uzmanla çalıştığınız takdirde bu tür sorunların üstesinden gelebilirsiniz. Tavan ısı yalıtımı , duvar ısı yalıtımı ve diğer ısı yalıtım konularıyla ilgili bilgilendirici makalelerimiz bulunmaktadır. FİYATLARDA PARAKENDE FİYATLARIDIR.


METRAJLI ALIMLARDA İNDİRİMLİ FİYAT İÇİN LÜTFEN SATIŞ TEMSİLCİMİZLE GÖRÜŞÜN. Bondex sünger fiyatları - Bondex ses yalıtım süngeri - Bondex Fiyat Bilgisi - Uygulama Görselleri - En etkili ses yalıtım malzemesi GÖKÇE AKUSTİK Farkıyla. Ortak Kullanım duvarı - Duvar ses yalıtımı - İnşaat akustiği Ve Hacim akustiği.


Bunun nedeni bu tip duvar yalıtımları ile ısı köprülerinin en çok olustugu kolon kiris gibi yapı elemanlarını da saran bütünlüklü bir yalıtım gerçeklesememesi ve su buharının yapının iç yüzeyinde yoğuşmasıdır. Duvar ile yalıtım tabakası arasına su girmez. Membran bohçalama sisteminde ek bölgeleri oluştuğu gibi uygulama ve işçilikten kaynaklı hatalarda, yalıtım tabakası ile duvar arasına girebilecek su yalıtım tabakasının altından ilerleyerek farklı noktalardan çıkabilir. ISONEM THERMAL PAINT iç cephe duvar boyası olarak kullanıldığında içeride oluşan radyan ısıyı yine içeriye yansıtmakta, dış cephede kullanıldığında ise gelmekte olan radyan ısıyı tekrar dışarıya yansıtmaktadır. Ses yalıtımı her alanda yapılan uygulamalardır.


Rahatsız edici gürültüden ve verdiğiniz rahatsızlıktan kurtulursunuz. Bu strafor levhalar yalıtım yapılacak duvara yapıştırma harcı ile. Profesyonel bir ses ortamı sağlamak istiyorsanız, duvar ses yalıtımı hizmeti veren firmalarla iletişime geçerek uzman ekipler tarafından yalıtımın sağlanması gerekir. Temel duvarlarının dıştan kaplanmasında ısı yalıtımı ile birlikte su yalıtımı da yapılacağı için bina dış etkilere karşı tam korunmuş olur.


Uygulama Aşamaları : Toprak, ekstrüde polistren köpük duvar kaplama levhası, su yalıtım membranı, düzeltme sıvası, betonarme perde duvarı , iç sıva. Bitmiş binalarda duvar ses yalıtımı (kullanılmakta olan binalar) İnşaatlarda duvar ses yalıtımı (inşaat aşamasında olan binalar) Bitmiş veya yeni yapılmakta olan binalarda, konforlu bir ortamın oluşması için duvar ses yalıtımı önemlidir. Enerji verimliliği için ısı kaybeden dolgu duvar ve kolon, kiriş, lento, hatıl vb. Evime ses yalıtımı yaptrmak istyrm.


Gürültüyü hiç sevmiyorum. Bu konuda bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim:))). Duvar kaplama panelleri, poliüretan paneller. Son trendlerden olan PU duvar kaplama panelleri duvarlarınıza hem modern bir görünüm verirken hem de ses ve ısı yalıtımı sağlar.


Strafor Duvar modelleri, Strafor Duvar çeşitleri ve markalarını uygun fiyatları ile satın alın. Akıllı Sıralama Filtrele.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar