24 Nisan 2019 Çarşamba

Kum ve köpük

Beatles üyesi John Lennon, bir trafik kazasında yitirdiği annesi için yazdığı “Julia” adlı şarkıda bu yapıttan satırlara yer vermişti. Doğuştan gelen ve tercihini yapamadığımız özelliklerimiz bazen bizi mutlu ediyor, bazense üzüyor. Emin olun en ufak bir pişmanlık hissetmezsiniz.


Kum ve köpük

Bana seni anlamıyorum demen haketmediğim bir övgü, haketmediğin bir hakarettir. Her erkek ve her kadının yüreğinde biraz kum ve biraz köpük bulunur. Ancak, kimimiz yüreğinde bulunanı aşikâr eyler kimimiz de mahcup olur.


Bu yüzden beni hoş görün ve bana anlayış gösterin. Fazla söze gerek olmayan, alınıp okunması gereken muhteşem aforizma kitaplarından biri. With stories of incredible hiking routes in countries, from New Zealand to Peru, plus a further 1suggestions, Lonely Planet’s Epic Hikes of the World will inspire a lifetime of adventure on foot.


Kum ve köpük

From one-day jaunts and urban trails to. Yalnızca güzelliği yaşarız. Baskı sayısı ile kitapcılardaki raflarda yerini almıştır. Hissediyorum ama tanımlayamıyorum.


Cibran’ın felsefi fikirlerine, duygu ve düşüncelerine, hâlâ tartışmaya devam ettiğimiz pek çok konu hakkındaki kişisel görüşlerine yer verdiği bu kitapta odanızın duvarlarına asacağınız, geceleri kaçan uykularınızı. Bir de insana dair verdiği mesajların her dönemde geçerli, ezeli-ebedi olmasının. TL en uygun fiyat ile Alternatifkitap. Neşeli yüreklerle neşeli bir şarkı söyleyen kederli bir yürek ne kadar da asildir!


Bilgisayar Kitapları Bilim Kitapları Çocuk ve Gençlik Kitapları Din Kitapları Edebiyat Kitapları Okul Öncesi Eğitim Eğlence - Mizah Kitapları Ekonomi Kitapları Felsefe Kitapları Psikoloji Kitapları Sağlık - Tıp Kitapları Sanat Kitapları Siyaset Kitapları Spor Kitapları Tarih Kitapları Açıköğretim Kitapları 1. Kitap okumayı çok seven, bir grubun, kitaplar hakkında kişisel görüşlerini paylaştığı bir blog platformu. Sevinciniz de, kederiniz de büyük olduğu zaman dünya küçülür. Hayat dairesinde kararsızca dalgalanan bir zerreymişim gibi gelirdi daha dün. Oysa bugün, çok iyi biliyorum ki, o dairenin ben kendisiyim. Ve düzenli zerreleriyle hayat, devinmektedir bütünüyle bende.


Tanelerini kalbimin derinliklerine saçsam da, köpüğünü ruhumun imbiğinden süzsem de, o, şu anda ve ebediyete kadar, kıyıdan daha çok denize yakın, sınırlı arzudan daha fazla, ifadelerin sınırlayamayacağı kavuşmaya komşu kalmakta ve kalacaktır da. Vatan, millet ve benlikle ilgili herşeyin üzerine, bir nebze bile olsa, çıkabilseydin, gerçekten de, tanrısal bir varlık olurdun. Bu sebeple gezmek hiç zor değil. Pazartesi günü dışında çoğu ziyarete açık olan Arkeoloji müzesi, Atatürk köşkü müzesi, İslam eserleri müzesi ve Karagöz evi aynı ilçede yürüme mesafelerinde yer alıyor. Ebediyen kalacak arkamda.


Kum ve köpük

Kum ve köpük arasında, Dev dalgalar bir gün ayak izlerimi silecek. Online sipariş verilebilir. KUM VE KÖPÜK Diyor ki: Ben hakikati bilmiyorum. Ama cehaletimin önünde tevazuyla eğiliyorum. Ekliyor: Hiçbir zaman ikinci benliğimle tam olarak uyuşamadım.


Bana öyle geliyor ki varlık probleminin sırrı,ikimizin arasında bir yerde. Tanımlayamadığın rahmetleri özlediğinde, ve nedenini bilmediğin hüzünlere kapıldığında. Cibran dinsel hakikatin, deneye değil, içgörü.


Araz said: كتاب لطيف للغاية ، تضفي كلمات جبران على النفس الهدوء السكينة وتلطف أجواء الروح والنفس. Mutlaka Okunması Gereken Kitap. Ben sadece kısa olanları seçtim, daha kalbe yön verecek niceleri var. Kum ve Köpük has 7ratings and 4reviews. Dördüncü keresinde, bir yanlış yaptı ve başkaları da aynı yanlışı yapıyorlar diye kendini teselli etti.


Beşinci keresinde, zayıflıktan kaçınarak, sabrını güçlülüğe atfetti. Ara ara açıp içerisinde aldığınız notlara bakacağınız keyifli bir eser. Kum Ve Köpük – Halil Cibran.


Halil Cibran, zihninin çağrışımlarına kaptırıp gidiyor kendisini, okuru da sürüklüyor peşinden. Dünyaya ve ötesine dair o sınırsız algısıyla mistik ve lirik cümleler saçıyor etrafa. Ne büyük düşüncesizliktir karıncanın meşguliyetini çekirgenin şarkı söylemesinden üstün tutmak.


Geri kalan her şey beklemenin. Tedarikçi: Anahtar Kitaplar Yayınevi. Tohum ekiyorsunuz yeryüzüne, o da çiceklerle açıyor içini size. Kitap ve film severlerin buluşma platformu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar