24 Mayıs 2018 Perşembe

Bitüm esaslı likit membran

KESKİNİM Kurukat su, akrilik ve bitümün özel yöntemler kullanılarak karıştırılması ile elde edilen kullanıma hazır bir su yalıtım malzemesidir. Bünyesindeki su buharlaştıktan sonra sürüldüğü yüzeyde su geçirmez bir film tabakası oluşturur. Bituline çatı ve temel su yalıtım membranları nasıl uygulanır?


Onduline Avrasya 162views. SCHOUBIT PLAST 1K, bitüm -kauçuk esaslı , su bazlı, tek komponentli, yüksek elastikiyete ve performansa sahip su yalıtım malzemesidir. EPSA BUDA BİTÜM 3(1KB) PLUS TEK BİLEŞEN SU YALITIM LİKİT MEMBRAN.


Kauçuk – bitüm esaslı , siyah renkli, solvent içermeyen su yalıtımı ürünüdür. Bitümkat, bitüm esaslı su bazlı akrilik likit membran malzemesidir. KESKİNİM Sharp Plus 2K, çift komponentli, elastikiyet ve çekme mukavemeti çeşitli katkılarla güçlendirilmiş bitüm esaslı , elastik ve çabuk kuruyan su bazlı likit membrandır. BTM BTM Likit Su Yalıtım Malzemeleri ürünleri. Bayi Özel Sanal POS BTM Shingle Bize Ulaşın.


Bitümer BTR 2BİTÜMER BTR 2tek bileşenli, su bazlı su yalıtım malzemesidir. Tüm genleşme ve hareketli derzler öncelikle elastomerik bir derz dolusu ile doldurulmalıdır. Gözenekli yüzeylerde ürün uygulandıktan sonra hava kabarcığı oluşmaması için 1. Kuruduktan sonra rengi siyahlaşır.


Uygulama öncesinde kahverengidir. ZOPAK LİKİT MEMBRAN Kg. Kauçuk bitüm modifiyeli ve solvent esaslı , tek komponentli, kullanıma hazır, yarı elastik, suya ve rutubete karşı kullanılan, bitüm solüsyonudur.


Bünyesindeki solventin buharlaşmasından sonra, sürüldüğü yüzeye kuvvetli bir şekilde yapışarak suya karşı dayanıklı ve süper elastik bir tabaka oluşturur. Suya ve rutubete krşı kullanılan modifiye bitüm ve solvent esaslı , tek komponentli kullanıma hazır, likit membrandır. Marka: Emülzer Elastokote 2K, bitüm -kauçuk esaslı , iki bileşenli, elastikiyet ve çekme mukavemeti elyaf ve diğer katkılarla güçlendirilmiş elastik ve çabuk kuruyan su bazlı likit membrandır. Kauçuk ve elyaf modifiyeli, bitüm esaslı ,tiner bazlı, likit membran. TanıİZO-KAP bitüm ve solvent esaslı , kauçuk ve elyaf modifiyeli, esnek likit membrandır.


Kullanım Alanları: Temellerde. Eğimli ve düz çatılarda, Temel kazıklarında. Sürülerek uygulandığı yüzeylerde elastik ve eksiz bir su yalıtımı katmanı oluşturur. Bütüm esaslı likit malzemeler özellike perdelerde temelden gelen bitümlü membran yalıtım örtülerini tamamlayıp bohçalamanın devamını sağlamak amacı ile kullanılır.


Sim Self membran bitüm esaslı , bir yüzü polietilen yada renkli doğal mineral kaplı, diğer yüzü sökülebilir folyo bulunan, kendinden yapışma özelliği bulunan su yalıtım membranıdır. Her türlü bitümlü membran veya bitümlü sürme esaslı su yalıtım malzemesi kullanımı öncesi astar olarak, Temel, mahzen, bodrum gibi binaların alt katlarında, banyo, mutfak gibi ıslak hacimlerde sızıntı sularının izolasyonunda,. Fixa Akrilan 6likit membran 15kg ₺220.


Likit membran sürme izolasyon malzemeleri komponentli ve komponentsiz uygulanabilmektedir. Su bazlı olduğundan doğaya zarar vermez, çevre dostudur. Bu tür zeminlerin yalıtımında likit kauçuk kullanılması önerilir.


TANIM İki bileşenli, poliüretan esaslı , kendiliğinden yayılan membran. Rulo polimerler yapma malzemesi. Klasik membran su izolasyonu uygulamalarında tam yapışmama durumundan korunmak isteyen yaptığını işten enim olmak isteyenler için sıvı membran çözümleri tercih etmekte fayda vardır. Zira bilenen membran uygulamalarında uygulama hatalarını görmek nereyse imkansızdır. Kauçuk - bitüm esaslı , UV dayanımlı su yalıtımı.


EKİN YALITIM DEVAMINI OKU. Gelişen ve ilerleyen sanayi ile birlikte yaşadığımız çevrede yalıtım artık bir lüks değil kaçınılmaz bir ihtiyaç olduğu bilincine toplum olarak erişiyoruz. RÜN TANIMI: Her cins likit veya rulo bitüm esaslı ürünler için astar malzemesidir.


Bitüm esaslı likit membran

Astar yüzey üzerindeki toz veya toprak gibi maddelerin yapışmayı engelleyici etkilerini yok etmekte ve temiz bir yüzey elde etmemizi sağlamaktadır. Ancak polimer bitüm modifiyeli olan ürünler ile yapının dışarısından bohçalama yöntemi adı verilen sistemle yapılan su yalıtımı ise korozyonu önleyerek yapının ömrünü uzatır. Zemine bir kat likit astar sürülmelidir.


Membranlar kaça ayrılırlar? Polimer modifiye, Bitüm Kauçuk esaslı , iki bileşenli, su yalıtım malzemesi. Bitüm esaslı , UV ışınlarına dayanıklı, elyaf takviyeli, solventli, likit su yalıtım malzemesi. Bitümlü membran tamirinde kullanım.


Bitüm esaslı likit membran

Birçok aside, kimyasallara, tuz veya endüstriyel gazlara dayanım. Piyasadakiler - civarındadır. Yapılarında akrilik, çimento, bitüm , kauçuk gibi ürünlerin bir veya birkaçının beraber bulunmasıyla akrilik-çimento esaslı , bitüm -kauçuk esaslı veya bitüm esaslı gibi adlandırılmaktadırlar.


Likit membranlar hareketli ve yeterince sağlam olmayan zeminlerde istenen sonucu veremeyebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar