1 Mart 2019 Cuma

Iç mekan yalıtım

Uygulama yaptırmadan önce bu durumları da göz önüne almanızı öneriyoruz. Dış cephe mantolama sistemi binayı bir kapsül gibi sardığı için yüksek oranda ısı yalıtımı sağlar. Oysa iç cephe mantolama sadece duvarlara uygulana bildiği için etkin bir yalıtım sağlayamaz ve ısı kabarcıkları oluşmasına neden olur. Islak mekanlar için su yalıtım sistemi.


Mutfak, banyo, tuvalet gibi ıslak mekanlar genellikle seramik ile kaplıdır. SS-kritik noktalara fırça ile uygulanmalı ve bantlar yerlerine yerleştirilip mala ile bastırılmalıdır. Yaşam ve çalışma alanlarımızı oluşturan tüm binaların iç duvar ve tavanlarında kullanılır. Ayrıca bodrum kat döşemelerinde de kullanılır.


Cephe Yalıtım Uygulaması. Dört mevsiminde ayrı ayrı yaşandığı ülkemizde ısı yalıtım ihtiyacının sadece kış aylarında ortam sıcaklığının kaybetmemek için değil, yaz aylarında da sıcak havanın iç mekanı daha da ısıtmaması için gerektiği gün geçtikçe dış cephe ısı yalıtım uygulamalarının artmasına neden olmaktadır. Duvarda nem ve küf oluşumunu engeller. Geç tutuşurluk ve yanmazlık özelliği vardır.


Duvarın İç Kısmına Ses Yalıtımı Nasıl Yapılır? Bu sünger ses yalıtımı yaptığı gibi kısmi olarak ısı yalıtımı da yapmaktadır. Genelde bina yapılırken döşenir fakat bitmiş veya eski binalarda da uygulama yapılabilmektedir.


Akustik Mekan Ses Yalıtımı Duvar Ses Yalıtımı Zemin Ses Yalıtımı Tavan Ses. Hakkımızda DEKORATİF ISI VE SES YALITIM İÇ MEKAN SIVA KAPLAMASI. DURAKS Dekoratif Isı ve Ses Yalıtım İç Mekan Sıva Kaplaması, iç mekanlarınız için özenle tasarlanmış ve geliştirilmiş bir iç cephe kaplama malzemesidir. Sadece içeriye yansıması duvar ve beton kalınlığının nem ve soğukluğunun atılma süresi malzeme yapısı ve iç ısıya göre uzun sürebilir.


Iç mekan yalıtım

Bitüm Esaslı Su Yalıtım Ürünleri. Bahçe teras için su yalıtım sistemi. Bodrum katları için rutubet yalıtım sistemi.


Bu çok yönlü tonun ve dört ayrı tamamlayıcı renk paletinin evinizi değiştirmek için nasıl kullanılabileceğini keşfedin. Marshall Thermo’s ile 55’lere varan ısı tasarrufu. Bölgeye göre yalıtım için tavsiye edilen yalıtım malzemesi doğru belirlenmelidir. Yalıtım malzemeleri, yapıştırıcı, sıva, yalıtım köpüğü, file, dübel gibi yardımcı elemanlara da uygun olmalıdır. RiDAS Sizlere yeni nesil yaşam mekanları sunuyor Ridas you to offer a new generation of living spaces.


Iç mekan yalıtım

RİDAS uygulamalarında Ridas. SAVEN Teknik, bu sürekli yenilemeden kaynaklanan zaman ve enerji kaybını en aza indirecek iki yeni ürünü kullanıma sunuyor: ALUMAT Alüminyum Görünümlü Dış Mekan ve DANMAT PVC Görünümlü İç Mekan Yalıtım Kaplama Sistemleri. Pdf indirmek için formu doldur. Isı yalıtımı , ses yalıtımı ve akustik düzenleme ile birlikte yangın güvenliğide sağlamaktadır. Su buharı difüzyon direnç faktörü µ=1’dir.


Yoğuşma önleyici levhalar, radyatör arkası, duvar ve yer kaplamaları gibi alanlarda ısı yalıtımı amacı ile kullanılır. Kapı altı ve pencere gibi ısı kaybının yüksek olduğu alanlar için özel izolasyon malzemeleri bulunur. Isınma gücünü arttırmak ve ısı giderlerini azaltmak için yıllardır yapılan bir uygulama olan yalıtım sistemleri, özellikle yaşam alanlarına uygulanarak daha sağlıklı ve daha verimli mekanlar oluştururlar.


Bu şekilde sizler mantolama sistemiyle çok daha konforlu mekanlara sahip olabilirsiniz. Bu gün binanıza yaptıracağınız yalıtım yaklaşık olarak yıl içerisinde kendini amorti edecektir. Kişiler, toksik madde içeren yalıtım sistemini tercih ettiklerinde, sağlıklarının olumsuz yönde etkileneceğini unutmamalıdırlar. Yeni Nesil Duvar Yalıtımı Sistemi. Yeni nesil duvar yalıtımı sistemi ise klasik ısı yalıtımı malzemelerinin aksine, ne insan ve hayvan sağlığı için bir tehdit unsurudur ne de yanıcıdır.


Dış ve iç yüzeylerde kullanıma uygun su yalıtım malzemelerini, farklı özelliklerde bulabilir, bu ürünler arasında aradığınız ürüne kolayca ulaşabilirsiniz. Yapı ve tadilat işlerinde kullanılan farklı ürünleri bir araya getiren hepsiburada. Isı yalıtımında yaygın olarak kullanılan straforlar köpük malzemeden yapıldığı için keserken çoğunlukla parçalanmaktadır. Beyaz ve mavi strafor olarak farklı renkleri de bulunan ürünleri dağılmadan ve parçalanmadan kesmek için farklı büyüklükte çok ince kesici aletler bulunmaktadır.


NASA uzay teknolojisi ile üretilmiş olan içi boş seramik kürecik katkılı membran ile ısı ve su yalıtımı sağlayan, termoseramik nano teknolojik ürün ile Çatı, dış cephe ve iç mekan yüzeylerinde ısı yalıtım kaplaması uygulamalarını sürme ve püskürtme yöntemini kullanarak gerçekleştirmekteyiz. Yeşil çatılarda, yalıtım üzerindeki ısı yükü, yeşillendirmesi olmayan bir çatı alanındaki ısı yükünden düşüktür. Bu özellik çatının ömrünü belirgin şekilde arttırır.


Katlar arasında - saat beklenmelidir. Isı yalıtım teknikleri Dünya üzerinde ezber bozan ileri teknoloji ürünleri ile bizleri uzay çağı teknolojisi ile buluşturmaktadır. SUPERTHERM uzay mekiklerinde seramik partikül teknolojisiyle kullanılan, likit yalıtım kaplamaları ile ısı yalıtım ve enerji tasarrufunda dünyada tescilli markadır.


Isı,ses,su,yangın yalıtımı uygulamaları, enerji tasarrufu, hava kirliliği, konforlu bir yaşam, gürültüsüz sağlıklı mekanlar ve sürdürülebilir geleceğimiz için bir zorunluluktur. Yalıtımlı binalarda yalıtımsız binalara göre ila daha az enerji kullanmaktadır, bu da hem bireysel hem de ülke ekonomisine katkı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar