2 Şubat 2016 Salı

Isonem com

Isonem com

It has got low thermal conductivity value including ceramic micro- spheres. Isı yalıtım boyaları, yüzde 40’a varan ısı yalıtımı sağlıyor. Suyu Anında Donduran Şok Tozu Kullanıma hazır, suyu anında donduran şok priz çimentosudur.


Su ile temas ettiğinde yaklaşık kırk saniyede prizini alarak suyu keser. Boya ve Yalıtım Teknolojilerinde Bir Dünya Markası. Isonem Fiyatı fiyat avantajını yakala! Başarılı ar-ge çalışmaları ve ürettiği inovatif ürünlerle kalitesini tüm dünyaya ispatlamıştır.


Yalıtım konusunda üstün tecrübeye sahip olan firma geliştirdiği ısı, su, ses ve yangın yalıtım boyaları ile ön plana çıkmaktadır. MS Polymer su yalıtım boyasını vb. Ne yazık ki tedarikçi Karahisar yapının bilgisizliğinin mağduru olduk. Binalara ısıtma ve soğutma enerjisi masraflarında uygulama kat sayısına bağlı olarak lara varan miktarda enerji tasarrufu sağlar.


MS polimer ürününü astar olarak, termalroof ürününü de ısı yalıtımı amacıyla bayii nin tarifi ve ürünün kullanım talimatları doğrultusunda uyguladım. En ucuz İsonem modelleri ve kampanyalar hakkında bilgi almak için tıklayın! Artık konumunuzu seçerek size özel avantajlardan yararlanabilirsiniz.


Konuma Özel İndiriÜrünleri adresinize özel indirimlerle satın alabilirsiniz. Aynı Gün Teslimat: Siparişiniz aynı gün içinde adresinize teslim edilir. Uygulandığı yüzeye yapışarak, parlak dekoratif bir görüntü verir.


Böylelikle uygulandığı duvarın içinde de kurumayı sağlamış olur. Uygulama yapılacak yüzey, nemli, rutubetli, ya da kuru olabilir. ISONEM MS nem boyasının hiç bir yan etkisi yoktur. Boyalı, boyasız her türlü yüzeye tatbik edilebilir.


Başta Amerika, İngiltere, Kanada, Avrupa ve Afrika da bir çok ülke de su yalıtımı konusunda kalitesini tüm dünyaya ispatlamıştır. Dış cephe uygulamalarında ürün inceltilmeden rulo veya fırça ile tam kat uygulama yapılmalıdır. Sert elastik bir yapıda bulunması sebebiyle uygulama sonrası yüzeyden kopma, kabarma yapmaz.


Kılcal çatlakları kapatma özelliğine sahiptir. Astar Kğ 38TL fiyat var Ne, nerede, en ucuz? Akakçe üyeliği ile fiyat düşüşlerinden, kampanyalardan ve indirimlerden anlık haberdar olun, her zaman en ucuza alın.


SONEM ÜRÜNLERİ YETKİLİ UYGULAMA VE SATIŞ BAYİİ, ISONEM Ankara Su ve Isı Yalıtımı, İzolasyon, Yapı Kimyasalları, isonem beton katkıları, Ankara bina mantolama, poliüretan ve epoksi kaplamalar. Efektif İnşaat Mühendislik, ISONEM ürünlerinin Ankara‘da ve İç Anadolu Bölgesindeki tek uzman uygulayıcı bayisidir. Firmamız, sürekli gelişmekte olan genç, dinamik ve bilgili kadrosuyla hizmetlerine tüm hızıyla devam etmektedir. ISONEM BE kullanıma hazırdır sadece kapağı açıldıktan sonra ve uygulamadan önce homojen bir şekilde karıştırılmalıdır.


Astar uygulaması sert bir fırçayla yapılmalıdır. It ensures interior and exterior thermal insulation and waterproofing. THERMAL ROOF NASA tarafından Uzay shuttle programı çerçevesinde geliştirilmiş seramik mikro kürecikler ile güçlendirilmiştir. ISONEM THERMAL-ROOF su ve ısı yalıtımlı likit olarak uygulanan bir kaplamadır. THERMAL ROOF un seramikle güçlendirilmiş parlak beyaz formülü güneş ışınlarının ini yansıtır.


It does not contain solvents and has an elasticity of 3 it can be applied on dry or slightly humid surfaces. Bodrum, çatı ve teras yalıtımında kullanılan izolasyon ürünleri. Tüm kredi kartı bilgileriniz 256bit SSL Sertifikası ile korunmaktadır. Hızlı ve Güvenli Alışveriş. KREDİ KARTI SİSTEMİ ya da HAVALE SİSTEMİ kullanarak satın alabilirsiniz.


Kredi kartı ile siparişleriniz SSL Sertifikası ile güvenliğiniz sağlanmaktadır. Kuruyunca elastik, su geçirimsiz bir kaplama oluşturur. Her türlü ıslak ve kuru duvar yüzeyine uygulanabilir. Kuvvetli bir nem dayanımı vardır ve bu sayede nem ve rutubet oluşumunu engeller.


Sb Süper Bileşen Su Yalıtım Boyası Kğ 33TL fiyat var Ne, nerede, en ucuz? Ambalaj Şekli : lt kova. Fayans Üzeri Yalıtım – ISONEM LIQUID GLASS.


Isonem com

ISONEM su geçirmez ürünlerin formülasyonlarının geliştirilmesinde. Almaya da eğitim almış ve çalışmış olan şirketin genel müdürü Kubilay Kurt bizzat hem üretim safhalarını hem şantiye koşullarını hemde bayi ağlarını bizzat yöneterek aradaki zincir. Arkadaşlar ben isonem roof kullandım aynı zamanda ısı yalıtımı sağlasın diye, malzeme hem ekonomik değildi hemde güneşte sarardı, ayrıca elastik armür (çatlaklar için kullanılan ince kumaş elyaf) kullanmaya müsaitte değildi, isonem benim için tam bir hayal kırıklığı oldu, zaten boya ile ısı izolasyonu akla.


Suyla birleşince şişerek jel haline gelir. Toprakta ortalama yıl boyunca aktif olarak kalır. Suyu emme hızı yaklaşık saattir. LE Rİ ÜN ÜR YA LIT IM SU. Yeni Nesil Yalıtım ve Zemin Kaplaması.


ISONEM HYBRID en son teknolojide geliştirilmiş yeni nesil yalıtım ve zemin kaplamasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar